سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی با عشق

غیر از این نیست!!خانمها هوشیار باشید خودتون رو معامله نکنید

    نظر

پاسخ کاملا علمی به مشکل ازدواج یک دختر زیبا

دختر زیبا

 

یک دختر خانم زیبا خطاب به رئیس شرکت امریکائی ج پ مورگان نامه‌ای بدین مضمون نوشته است :

 
با صداقت تمام این نامه را می نویسم. من یک دختر زیبا 25 ساله هستم. و می خواهم با یک مرد با درآمد بالای 500.000 دلار ازدواج کنم. که این مبلغ برای زندگی در شهری مثل نیویورک توقع زیادی نیست.آیا شما خودتان ازدواج کرده‌اید؟ من چگونه می توانم با مردی ثروتمند مثل شما ازدواج کنم؟ جوانان مجرد را کجا میتوان یافت؟ چه گروه سنی میتواند هدف من را برآورده سازد؟ معیار های انتخاب همسر شما چیست؟
 امضا ، دختر زیبا
 
و اما جواب مدیر شرکت مورگان :
نامه شما را با شوق فراوان خواندم. احتمالا تعداد دخترانی که این سوالات را در ذهن دارند کم نیست .بگذارید به عنوان یک سرمایه گذار تحلیل خود از شرایط شما را ارائه دهم.
از دید یک انسان موفق در تجارت ازدواج با شما یک اشتباه محض است. به این دلیل که شما مبادله زیبایی با پول را در سر دارید در حالی که این یک معامله زیان بار است! دلیل آن هم بسیار ساده است؛ زیبایی شما با گذر زمان محو خواهد شد در حالی که پول من در حالت عادی کم که هیچ بیشتر هم خواهد شد بنابراین من یک سرمایه رو به رشد دارم و شما یک سرمایه از دست رفتنی .اگر ارزش تجارت افت کند عاقلانه نیست که آن را نگه داشت و باید در اولین فرصت آن را به دیگری واگذار کرد ازدواج با شما دارای چنین شرایطی است.
هر آدمی با درآمد بالا به احتمال فراوان نادان نیست ، ما فقط با امثال شما قرار می‌گذاریم اما ازدواج نه. به شما پیشنهاد می‌کنم که قید ازدواج با یک مرد پولدار را بزنید ، بجای آن ، شما خودتان می‌توانید با داشتن درآمد بالا در سال، پولدار شوید. مطمئن باشید که شانس پولدار شدن شما به این روش بسیار بیشتر از این خواهد بود که یک پولدار احمق را پیدا کنید.امیدوارم این پاسخ کمکتان کند.
امضا  رئیس شرکت مورگان